Új kampányt indít a Nemzeti Sütibank elnevezésű akció, amelyet tavaly hoztak létre. Első fiókjukat a Mikulásgyár mellett, Budapesten nyitották meg. A kampányt tavaly a Ford, a Citibank támogatta. Idén az akció a magyar fürdőkultúrát állítja középpontjába. Az akció segítséget szeretne nyújtani abban, hogy a téli időszakban (január-február) is nagyobb legyen az érdeklődés a hazai gyógyfürdők iránt. Ezzel párhuzamosan pedig szeretné felhívni a  magyarok figyelmét arra, hogy a betegségek megelőzésében, kezelésben, milyen nagy szerepe lehet a hazai fürdőkultúrának.

A szaloncukor csomagolása fürdőjegyet rejt magában

Idén karácsonykor azokat fürdőket szeretnék a kampányba bevonni, amelyek minőségi szolgáltatásokat nyújtanak. A kampány keretén belül olyan helyeken fogják a belépőjegyeket értékesíteni, amelyre eddig még nem volt példa. Ennek köszönhetően közel 1400 helyen lehet majd néhány kiemelt fürdő belépőjegyével találkozni.

Az előzetes tárgyalások szerint: a CBA és a REALPONT nagyobb forgalmú üzleteiben lehet majd kapni azt a szaloncukrot, amely különböző "egyet fizet, kettőt kap" –akciós jegyeket is magában foglal majd.  Az akciós fürdőjegyeket maguk a szaloncukrok csomagolása rejti.

A Sütibank 300.000 ilyen csomagot gyárt majd. Mindez azt jelenti, hogy 300.000 karácsonyfára kerülnek  fürdőjegyek is, a szaloncukor papírjába rejtve. Az akció szervezői azt remélik, hogy az egyébként holtszezonnak számító időszakban a fürdőkbe,  az egyet fizet, kettőt kap akción belül, több ezren ellátogatnak majd.

Az előrátó marketinges már karácsonykor is 2015-re gondol

Éskovács Péter, a Sütibank sajtófőnöke elmondta azt is, hogy ezt a metodikát sok más sikeres élelmiszer(márka) használja. A Sportszelet, a Túrórudi csomagolása például gyakorta tartalmaz  nyereményeket. A Sütibank újdonsága mindössze annyi, hogy nem egyszerű nyereményeket ad a vevőknek. A bank egy társadalmilag fontos kommunikációs szerepet is felvállal. Népszerűsíteni próbálja a magyar fürdőkultúrát. Ösztönözni próbálja a vevőket arra, hogy foglalkozzanak többet egészségükkel, járjanak többet fürdőkbe!

A társadalmi szerepvállalás mellett, természetesen az is fontos, hogy a magyar fürdők egy új platformon is tudják majd értékesíteni jegyeiket. A szervező hangsúlyozta, hogy nem nyereményjátékot szerveznek, hanem olyan akciót, amelyben a páros belépők kedvezményes áron vásárolhatók meg. Ennek köszönhetően a hatályos jogszabályok betartása mellett, nem kell különböző + adónemeket kifizetniük a kampányban résztvevő fürdőknek.  

A Sütibank csak az értékes tartalmakra kívnja felhívni a figyelmet


Éskovács elmondta azt is, hogy az akcióra már több olyan fürdő lecsapott, amelynek marketingért felelős szakemberei óriási lehetőséget látnak a holtszezon kiaknázására a szaloncukor-kampány segítségével. Ugyanakkor van néhány régió, amely nincs lefedve a kampány által. Három régióból még nem jelentkezett egyetlen fürdő sem. Éppen ezért most a szervezők arra koncentrálnak, hogy e három régióban találjanak olyan fürdőket, amelyek lehetőséget látnak a karácsonyfa-marketingben rejlő lehetőségek kiaknázására.