A Jaguar és  Land Rover forgalmazói is lecsaptak arra a magyar tehetségkutató műsorra, amelyet most egy amerikai műsorgyártó vásárolt meg. Az autós cég azt várja az akciótól, hogy a szofisztikált, műértő közönség körében is népszerűsíthetik a két márkát.

A New York Times is ír arról, hogy egy magyar műsorra is lecsaptak az amerikai televíziós szakemberek a Cannes-i televíziós fesztiválon. A világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari produkciós cége, a Golden Globe és American Music Awards díjakért is felelős Dick Clark Productions vásárolta meg a magyar Virtuózok nemzetközi értékesítési jogait. Ahogy azt a lap írja, Peller Mariann, a Virtuózok alapítója és licensz-tulajdonosa a Cannes-i televíziós fesztiválon megállapodást írt alá a műsor nemzetközi terjesztéséről Mark Rafalowskival, a Dick Clark Productions alelnökével. 

Az amerikai  cég mellett, a Jaguar és a Land Rover magyarországi forgalmazói is komoly lehetőséget látnak a hazai produkcióban, ezért együttműködési megállapodást kötöttek a Virtuózok jogtulajdonosaival. Az új Jaguar F-Pace elnevezésű terepjárót, már a műsorban szereplő ifjú virtuózokkal hirdetik.

A gyerekek koncertjei iránt érdeklődők ne lepődjenek meg akkor sem, , ha a 6-12 éves művészek luxusautóval  érkeznek majd a helyszínre. Az ifjú titánok sofőrök segítségével ki is próbálhatják majd a márka legújabb típusait. A Jaguar és a Land Rover mellett más márkákat is  forgalmazó Auto Palace Hungary Kft. az akciótól azt reméli, hogy az  igényes, szofisztikált autótulajdonosok körében tovább erősödik majd a két klasszikus brand presztízse.

A Land Rover/Jaguar  forgalmazójának nem ez az első művészetekkel kapcsolatos akciója. Tavaly egy 18 millió Ft értékű Range Rovert festettek be Picasso motívumainak inspirációival, amellyel a katalán művész balatonfüredi kiállítását hirdették.